نوشته های مرتبط
8 دیدگاه
گروه دستیار کمک

با سلام و وقت بخیر کاربر عزیز
برای دریافت کارت ملی هوشمند مراحل گفته شده در مقاله را پیش روید، و یا با کارشناس ارتباط بگیرید که ثبت نام شما را تکمیل نمایند.

سحر

سلام وقتتون بخیر
بنده در مورد ویرایش صدور کارت ملی های جدید بعد از اتمام پایان اعتبارشان این است که لطفا در صورت امکان؛ گروه خونی فرد نیز به گزینه های داخل کارت ملی اضافه گردد تا مثلا در صورت نیاز به تمدید گواهینامه رانندگی یا دور از جون بروز حوادث مختلف برای فرد؛ بااستفاده از کارت ملی فرد؛ گروه خونی او؛ مشخص گردد.
با سپاس فراوان

سلام من تازه از آمدم میتوانم کارت هوشمند بیگیرم با احترام سلیمی

گروه دستیار کمک

با سلام و وقت بخیر کاربر عزیز
این مورد باید توسط کارشناس مربوطه بررسی بشه برای رسیدن به پاسخ سوال خود ثبت نام کارت ملی هوشمند، با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸ از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر تماس بگیرید.

ناشناس

سلام و عرض ادب،بنده جنسیت مذکر هستم،و از ابتدای سن ۱۶سالگی اقدام به تعویض و عکس دار کردن شناسنامه و پیگیری کارت ملی نکرده ام.و به دلایلی پشت گوش انداختم این امر ضروری را،و الان ۲۱سال سن دارم،آیا جریمه ای ندارم اگر بخواهم ثبت نام کنم برای کارت ملی هوشمند و عکس دار کردن شناسنامه،تشکر میکنم .پاسخگو باشید.

گروه دستیار کمک

با سلام کاربر عزیز
بله شما شخصا می توانید جهت ثبت نام کارت ملی اقدام نمایید. همچنین می توانید از کارشناسان پشتیبانی سامانه مجموعه نیز کمک بگیرید.

لیلا

خودم میتونم کارت ملی ثبت نام کنم یا حتما باید برم کافی نتی؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.