فهرست مطالب
بهترین روش برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی آی کاپ، از طریق شماره گیری 9099072958 از تلفن ثابت و بدون کد و صفر و پیش شماره می باشد.
کارشناسان پشتیبانی آی کاپ همه روزه حتی جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد، آماده پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران می باشند.
پشتیبانی آی کاپ
شما می توانید از طریق مرکز پشتیبانی کاپ، به حل تمامی ارورها و مشکلات پیرامون این بستر پرداخته و از طریق شماره پشتیبانی آی کاپ رسالت، با کارشناسان ارتباط گرفته و با سهولت از سامانه آی کاپ در راستای دریافت وام و تسهیلات بانک رسالت استفاده نمایید.
آی کاپ به عنوان یک سامانه جامع پرداخت الکترونیکی، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه کاربری را برای شما رقم زند. در همین راستا، تیم پشتیبانی متشکل از متخصصان مجرب و کارآزموده، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربران در استفاده از خدمات مختلف سامانه می باشد.
خدمات پشتیبانی سامانه آی کاپ
مرکز پشتیبانی آی کاپ به ارائه خدمات متفاوت بانکداری اینترنتی رسالت می پردازد، بدین ترتیب شما می توانید به دریافت خدماتی چون؛
- پشتیبانی سفته الکترونیک دریافت وام
- مشاوره دریافت دستگاه کارتخوان
- کارت به کارت
- خرید شارژ
- خرید اینترنت
پرداخته، و با انجام تراکنشات و همچنین گردش حساب بالا به دریافت تسهیلات با کمترین سپرده از بانک رسالت بپردازید.
همچنین می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی بانک رسالت، به دریافت اطلاعات جامع در رابطه با افتتاح حساب و دریافت تسهیلات بپردازید.
شماره پشتیبانی آی کاپ رسالت
شماره تماس آی کاپ 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره می باشد، که می توانید از طریق ارتباط با مرکز پشتیبانی کاپ، به حل تمامی ابهامات پیرامون سامانه آی کاپ پرداخته، و با خیالی آسوده به دریافت تسهیلات از بانک رسالت بپردازید.
سوالات متداول
1- چطور می توان برنامه آی کاپ را دانلود کرد؟
از طریق آدرس اینترنتی icup.ir می توان به دانلود برنامه آی کاپ پرداخت.
2- دانلود برنامه آی کاپ برای آیفون چگونه است؟
در حال حضر برنامه آی کاپ فقط برای نسخه اندروید در دسترس قرار گرفته است.
3- حل مشکل کارت به کارت در آی کاپ را چگونه حل کنیم؟
شما می توانید از طرق شماره گیری 9099072958 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد و صفر و پیش شماره، تمامی مشکلات پیرامون آی کاپ را حل نمایید.
4- نحوه دریافت سفته الکترونیک در ای کاپ چگونه است؟
جهت دریافت سفته الکترونیک در قدم اول می بایست احراز هویت برنامه را انجام داده، اطلاعات پیش نویس سفته را مطالعه نموده و پس از تایید اطلاعات سفته الکترونیک برای شما فعال خواهد شد.
5- چرا با خطا هنگام صدور سفته مواجه شده ام؟
این اختلالات به دلایل مشکلات اینترنتی می باشد، که پس از گذشت چندساعت مجددا می توانید از برنامه استفاده نمایید.
6- خطا “آدرس صادرکننده معتبر نیست” را در سامانه آی کاپ چگونه برطرف کنیم؟
برای رفع این ارور می بایست آدرس خود را با کاراکتر های صحیح وارد نموده و با علامت “-” از هم جداکنید.
7- سفته الکترونیکی برای دریافت وام بانک رسالت چه مبلغی باید باشد؟
مبلغ سفته الکترونیکی می بایست 20% بیشتر از میلغ وام خریداری شود.
8- آیا ضامن هم باید سفته الکترونیک تهیه کند؟ به چه مبلغی؟
بله ضامن نیز مانند وام گیرنده، یعنی 20% بیشتر از مبلغ وام می بایست به خریداری سفته الکترونیک بپردازد.
9- ضمانت سفته الکترونیک چگونه انجام می شود؟
ضامن می بایست در بانک رسالت حساب داشته باشد، سپس برنامه آی کاپ را دانلود کرده و با درج شناسه یکتا سفته وام گیرنده به ضمانت آن خواهد پرداخت.
10- گواهی امضا دیجیتال یعنی چه؟
یک سند الکترونیکی امضا شده و غیر قابل جعل که بیان کننده هویت فردی در معاملات این چنینی می باشد.
11- چه اطلاعاتی در گواهی امضا دیجیتال ثبت می شود؟
شماره سریال، نسخه گواهینامه، صادر کننده گواهی، بازه زمانی اعتبار، کلید عمومی، هویت فردی و امضای صادر کننده در این گواهی ثبت میشوند.